Veelgestelde vragen
Bestellen
Welke betaalmogelijkheden zijn er?
Op LovyPet.nl kun je betalen met zowel iDEAL als creditcard.
LovyPet werkt samen met betaalpartner Mollie. Het kan zijn dat je deze naam terugvindt op jouw bankafschrift.
Betaal ik bezorg kosten?
Bij LovyPet betaal je geen bezorgkosten.
Hoe kan ik mijn bestelling wijzigen?
Neem voor het wijzigen van je bestelling contact op met onze klantenservice via info@lovypet.nl met daarin je ordernummer, naam en adres. Wij kijken dan wat voor jou mogelijk is.
Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja, dat kan. Neem zo snel mogelijk contact op met ons via info@lovypet.nl met daarin je ordernummer, naam en adres. Dan maken we de annulering in orde.
Bezorgen
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
PostNL / DHL levering
• Vandaag voor 22:00u besteld, vandaag verzonden.
• Besteld op zaterdag of zondag? Dan heb je jouw bestelling dinsdag in huis.
• Volg je bestelling via een track & trace code. Je ontvangt deze zodra het pakket ons magazijn verlaat.
Let op! In verband met de drukte bij PostNL kan het wat langer duren voordat je het pakket in huis hebt.
Kan ik het product ophalen in de winkel?
Nee, helaas hebben wij nog geen fysieke winkel.
Bezorgen jullie ook in België?
Ja, wij bezorgen ook in België! Voor bezorgen én retourneren gelden in België dezelfde voorwaarden als in Nederland (zie hierboven).
*De levertijden voor België zijn langer dan die van Nederland *
Mijn bestelling is niet geleverd, wat nu?
Wat vervelend dat je bestelling niet is geleverd. Graag kijken we met je mee:
Track & trace
In je mailbox heb je van ons een track & trace-code ontvangen. Controleer of de bezorgdienst wellicht de tijdvakindicatie heeft aangepast.
'We hebben je gemist'
Soms hebben we je helaas toch gemist of je hebt misschien de bel niet gehoord. Controleer je brievenbus of er een briefje van de bezorgdienst in ligt. Dan is je pakket waarschijnlijk bij de buren of op een afhaallocatie geleverd.
Bezorgadres
Controleer je bezorgadres en postcode, wellicht is er een foutje gemaakt. Je kunt deze gegevens vinden op je orderbevestiging en in je track & trace-code.
Je pakket toch niet gevonden? Neem dan contact op met onze klantenservice en we zoeken zo snel mogelijk naar een oplossing!
Retourneren
Hoe kan ik retourneren?
Ben je niet tevreden met je aankoop? Je kunt binnen 30 dagen een retouraanvraag indienen.vul het formulier op deze pagina en we nemen je retouraanvraag binnen twee werkdagen in behandeling.
Wij zorgen voor een retourlabel waarmee je jouw pakket kunt afgeven bij een PostNL punt of kunt meegeven aan een pakketbezorger (let op: meegeven aan een bezorger is niet mogelijk in België).
Kan ik een artikel retourneren in de winkel?
Nee, helaas hebben wij nog geen fysieke winkel.
Betaal ik verzendkosten voor mijn retourzending?
LovyPet neemt de kosten voor de heenzending voor haar rekening. Het retourneren van producten proberen we tot een minimum te beperken: het kost geld en is niet duurzaam. Maar het kan natuurlijk altijd een keer gebeuren. Daarom vragen we klanten een kleine tegemoetkoming in de kosten van de retourzending, namelijk€ 6,95 per pakket. Bestaat je bestelling bijvoorbeeld uit twee dozen? Dan rekenen wij 2x € 6,95 verzendkosten.
Hoelang duurt het voor mijn betaling is teruggestort?
Wanneer je een retouraanvraag hebt ingediend, gaan wij zo snel mogelijk voor je aan de slag. Je ontvangt het te ontvangen bedrag binnen 14 dagen van ons retour op het rekeningnummer waarmee je jouw betaling hebt voldaan.
Garantie
Hoeveel jaar garantie heeft mijn product?
LovyPet biedt producten van de alle hoogste kwaliteit aan. Daardoor is de kans op een defect minimaal. Desondanks kan er altijd een incidenteel mankement ontstaan aan een product. Je hebt 2 jaar garantie op fabricage- en materiaalkwaliteit. Op deze pagina ind je alle informatie over garantiebepalingen en voorwaarden.
Hoeveel bedenktijd heb ik?
Wettelijk gezien heb je 14 dagen bedenktijd. Bij LovyPet geven we je wat extra bedenktijd, namelijk 30 dagen.
Ik heb een kapot product ontvangen. Wat nu?
Wat vervelend dat je bestelde product kapot is geleverd.vul het formulier op deze pagina in en we lossen het zo snel mogelijk voor je op.